koulu alko yheksältä ja ku me tehään joulunäytelmää varten sketsit ja meil on omat ryhmät ja mun ryhä on paras ku saatiin ite ne päättää. ja  ku harjoteltiin salis  ni mun polvet loukkaantu vähän ku mun piti juosta yhest paikast ni sit kompaistun ja mun polvet osu täysii maahan ja sattu ihan hirveeti ja sit eppu suosristi ja laitto koukkuun niitä. koulu loppu 14.40 ja emma tuli meille koulun jälkeen ku meillä alko harkat puolkuudelta, pelaan siis korista. ja ku tulin sieltä ni mulla sattu polviin ja äiti laitto mun polviin ice power voietta ja sen jälkeen ku menin saunaan ni tuntu niinku mun polvet ois tulessa ku jos sen aineen kaa menee saunaan ni se alkaa polttelemaan et kiva :) iskä sano sen vasta sillon ku tulin saunasta et jes :) no mulla poltteli povii n. 30 minsaa ja pelasin monopolyy äitin,janin ja piritan kaa, ne on siis mun sisaruksia. ja nyt ois taas bb menos arrghh. miks sen piti loppua? no siinäpä kyssä mut onneks ens vuonna tulee uus bb<33